lørdag 2. april 2011

Antenneforedrag av Roy Lewallen, W7EL.

DSC01768

I denne helgen har jeg vært på Norsk Hammeeting 2011. Både i går kveld og i formiddag var jeg på antenneforedrag med W7EL Roy Lewallen. Han har skrevet EZNEC, antennesimuleringsprogrammet som jeg benytter, derfor så jeg frem til det denne mannen hadde å si om antenner og antennemodellering. Jeg ble ikke skuffet! Han brakte ikke noe nytt frem i lyset for meg, men han fortalte materialet på en så god måte at både erfarne og nybegynnere hang med og fant foredragene interessante og nyttige. Litt senere på dagen kom han bort til meg i Letohallen og vi pratet sammen om antenner, antennemodellering og jeg fikk svar på noen spørsmål jeg hadde om EZNEC. Han og hans kone skal feriere i Norge de neste to ukene, så jeg anbefalte han å ta en tur på Vestlandet, noe han allerede hadde planer om. Alt i alt ett kjempehyggelig møte med en kunnskapsrik og trivelig mann!

Ingen kommentarer: