søndag 14. februar 2010

Genova.

Etter å ha vært i Genova i snart en uke fikk jeg endelig tid til å ta en tur til sentrum i Genova for å se meg rundt. Bortsett fra en tur til flyplassen i Torino, har jeg bare vært på flyplassen, siden både flyfabrikken Piaggio og hotellet befinner seg på flyplassen.

DSC01016

DSC01013

I dette huset vokste Christofer Colombus opp.

DSC01019_edited

“Gatene” eller smugene er vel en mer korrekt betegnelse i gamlebyen i Genova var ekstremt smale.

DSC01020_edited

Nede i havna i Genova låg det et skip som jeg opprinnelig trodde var et skikkelig gammelt skip, mens som viste seg å være en kopi som var bygget til en filminnspilling. Uansett, litt tøft var nå skipet uansett.

DSC01023_edited

DSC01022_edited

P2080018_edited

Flyfabrikken til Piaggio.

DSC01009_edited

Kontrollflyet jeg jobbet på, en Piaggio Avanti II P-180.


Vis større kart

Ingen kommentarer: